Scurt istoric
Înființată în 1994, la Timișoara, ca o editură specializată în lucrări din domeniul universitar, s-a impus, apoi, în ochii cititorilor români datorită diversificării domeniilor carților tipărite precum și prin aparițiile editoriale de ținută academică, atât prin conținut, cât și prin forma de prezentare. Din anul 1995 şi până în prezent Editura Eurostampa a publicat peste 3000 de titluri de carte, precum şi numeroase materiale dedicate diferitelor manifestări ştiinţifice interne şi internaţionale. Titlurile propuse de editura noastră se adresează unui public larg, acoperind numeroase domenii: ştiinţe socio-umane, ştiinţe exacte, literatură, monografii, albume.
Editura și tipografia Eurostampa vă oferă următoarele servicii
- editare carte / revistă (acordare ISBN/ ISSN, CIP)
- tipărire carți / reviste
- tehnoredactare text
- concepție (design) copertă
- lucrări de tipar digital;
Principalele direcţii ale politicii editoriale sunt
- editarea unor volume de referinţă din domeniul academic şi universitar;
- dezvoltarea proiectelor culturale prin publicarea unor volume ale unor scriitori şi cercetători recunoscuţi;
- sprijinirea cercetării prin publicarea rapidă a lucrărilor ştiinţifice;
- susţinerea modernizării cursurilor prin publicare de tiraje medii, la costuri accesibile;
sprijinirea programelor academice, publicaţiilor studenţeşti şi conceptului antreprenorial de dezvoltare a universităţilor.
Printre clienții editurii și tipografiei se numără
- Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Management Turistic și Comercial Timișoara;
- Universitatea „Ioan Slavici” Timișoara;
- Universitatea de Vest din Timișoara;
- Universitatea de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” Timișoara;
- Universitatea de Știinte Agricole și Medicină Veterinară a Banatului din Timișoara;
- Universitatea „Eftimie Murgu” Reșița;
- Universitatea Aurel Vlaicu Arad
- Universitatea Vasile Goldis Arad
- Fundația pentru Cultură și Învățământ „Ioan Slavici” Timișoara;
- Fundația Culturală „Orient Latin” Timișoara;
- Asociația „Orizonturi Universitare”;
- Asociația „Constantin Brâncuși”;
- Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș;
- Uniunea Artiștilor Plastici – filiala Timișoara.
Politica editurii este
- de a presta servicii de editură şi tipografie astfel încât fiecare client să fie mulţumit;
- de a dezvolta relaţii solide de colaborare şi parteneriat cu furnizorii, de la care firma se aprovizionează cu materiale şi produse;
- de a determina gradul de satisfacţie al clienţilor, respectiv de creştere a acestuia.
Eurostampa este o societate privată cu capital integral românesc.
Valorile firmei
Valorile pe care ne bazăm pentru a duce la îndeplinire misiunea firmei sunt următoarele:
Personalul – indiferent de nivelul la care îşi desfăşoară activitatea, contribuie la vitalitatea şi reputaţia firmei.
Calitatea produselor şi serviciilor oferite de tipografia proprie constituie principalul mijloc de menţinere a clienţilor existenţi.
Buna gestionare a resurselor precum şi reinvestirea unei părţi importante din profit – reprezintă sursa principală a dezvoltării firmei noastre.
Menţinerea reputaţiei noastre ca leader de piaţă, a prestigiului şi imaginii prin profesionalismul personalului angajat şi valoarea pe care o adaugă în relaţiile cu clienţii.
EUROSTAMPA este deschisă şi ia în considerare toate contribuţiile furnizorilor şi partenerilor săi de afaceri, promovând relaţii de parteneriat cu aceştia.
Implicarea angajaţilor noştri în rezolvarea problemelor firmei, lucrând împreună, trecând peste orgolii şi ambiţii. Noi formăm o echipă!
Îmbunătăţirea continuă a calităţii şi a eficienţei constituie motorul succesului nostru.
Pe viitor urmărim să ne extindem cota de piaţă. Dorim să păstrăm şi să consolidăm relaţiile cu partenerii de afaceri existenţi şi să extindem colaborările cu parteneri noi prin intermediul calităţii, promptitudinii şi flexibilităţii serviciilor noastre.
Scurt istoric
Înființată în 1994, la Timișoara, ca o editură specializată în lucrări din domeniul universitar, s-a impus, apoi, în ochii cititorilor români datorită diversificării domeniilor carților tipărite precum și prin aparițiile editoriale de ținută academică, atât prin conținut, cât și prin forma de prezentare. Din anul 1995 şi până în prezent Editura Eurostampa a publicat peste 3000 de titluri de carte, precum şi numeroase materiale dedicate diferitelor manifestări ştiinţifice interne şi internaţionale. Titlurile propuse de editura noastră se adresează unui public larg, acoperind numeroase domenii: ştiinţe socio-umane, ştiinţe exacte, literatură, monografii, albume.
Editura și tipografia Eurostampa vă oferă următoarele servicii
- editare carte / revistă (acordare ISBN/ ISSN, CIP)
- tipărire carți / reviste
- tehnoredactare text
- concepție (design) copertă
- lucrări de tipar digital;
Principalele direcţii ale politicii editoriale sunt
- editarea unor volume de referinţă din domeniul academic şi universitar;
- dezvoltarea proiectelor culturale prin publicarea unor volume ale unor scriitori şi cercetători recunoscuţi;
- sprijinirea cercetării prin publicarea rapidă a lucrărilor ştiinţifice;
- susţinerea modernizării cursurilor prin publicare de tiraje medii, la costuri accesibile;
sprijinirea programelor academice, publicaţiilor studenţeşti şi conceptului antreprenorial de dezvoltare a universităţilor.
Printre clienții editurii și tipografiei se numără
- Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Management Turistic și Comercial Timișoara;
- Universitatea „Ioan Slavici” Timișoara;
- Universitatea de Vest din Timișoara;
- Universitatea de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” Timișoara;
- Universitatea de Știinte Agricole și Medicină Veterinară a Banatului din Timișoara;
- Universitatea „Eftimie Murgu” Reșița;
- Universitatea Aurel Vlaicu Arad
- Universitatea Vasile Goldis Arad
- Fundația pentru Cultură și Învățământ „Ioan Slavici” Timișoara;
- Fundația Culturală „Orient Latin” Timișoara;
- Asociația „Orizonturi Universitare”;
- Asociația „Constantin Brâncuși”;
- Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș;
- Uniunea Artiștilor Plastici – filiala Timișoara.
Politica editurii este
- de a presta servicii de editură şi tipografie astfel încât fiecare client să fie mulţumit;
- de a dezvolta relaţii solide de colaborare şi parteneriat cu furnizorii, de la care firma se aprovizionează cu materiale şi produse;
- de a determina gradul de satisfacţie al clienţilor, respectiv de creştere a acestuia.
Eurostampa este o societate privată cu capital integral românesc.
Valorile firmei
Valorile pe care ne bazăm pentru a duce la îndeplinire misiunea firmei sunt următoarele:
Personalul – indiferent de nivelul la care îşi desfăşoară activitatea, contribuie la vitalitatea şi reputaţia firmei.
Calitatea produselor şi serviciilor oferite de tipografia proprie constituie principalul mijloc de menţinere a clienţilor existenţi.
Buna gestionare a resurselor precum şi reinvestirea unei părţi importante din profit – reprezintă sursa principală a dezvoltării firmei noastre.
Menţinerea reputaţiei noastre ca leader de piaţă, a prestigiului şi imaginii prin profesionalismul personalului angajat şi valoarea pe care o adaugă în relaţiile cu clienţii.
EUROSTAMPA este deschisă şi ia în considerare toate contribuţiile furnizorilor şi partenerilor săi de afaceri, promovând relaţii de parteneriat cu aceştia.
Implicarea angajaţilor noştri în rezolvarea problemelor firmei, lucrând împreună, trecând peste orgolii şi ambiţii. Noi formăm o echipă!
Îmbunătăţirea continuă a calităţii şi a eficienţei constituie motorul succesului nostru.
Pe viitor urmărim să ne extindem cota de piaţă. Dorim să păstrăm şi să consolidăm relaţiile cu partenerii de afaceri existenţi şi să extindem colaborările cu parteneri noi prin intermediul calităţii, promptitudinii şi flexibilităţii serviciilor noastre.
Suport telefonic
- 0256 204 816
- 0256 490 262
- 0724 031 751
- 0744 610 802